Відмінності між версіями «Психологія управління Момотенко Л.М.»
|  (→Індивідуальні заняття) |  (→Інтерактивні практичні заняття) | ||
| Рядок 11: | Рядок 11: | ||
| # | # | ||
| --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 14:55, 18 червня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 14:55, 18 червня 2015 (EEST) | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | Доброго дня. Продовжуємо опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." Уважно прочитайте текст лекції та дайти відповіді на наступні питання:  | ||
| + | 1. Вчені, якого підходу вважають, що для ефективного здійснення управлінської діяльності керівник освітньої організації повинен володіти не тільки професіоналізмом діяльності, а й професіоналізмом особистості.  Розкрийте сутність даного підходу. | ||
| + | 2. Які основні завдання передбачає вирішення організаційно-управлінський компонент власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій.  | ||
| + | 3. Визначте та розкрийте зміст основних складових організаційно-управлінського компоненту власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій.  | ||
| + | Ваші відповіді: | ||
| + | 1. | ||
| + | 2. | ||
| + | 3. | ||
| + | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 09:10, 7 вересня 2015 (EEST) | ||
| ==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Версія за 09:14, 7 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." та дати відповіді на наступні питання:
- Дайте визначення поняття "управлінська діяльність керівників освітніх організацій"
- Визначте основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій.
- Які складові входять до управління педагогічними працівниками?
Ваші відповіді:
--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:55, 18 червня 2015 (EEST)
Доброго дня. Продовжуємо опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." Уважно прочитайте текст лекції та дайти відповіді на наступні питання: 1. Вчені, якого підходу вважають, що для ефективного здійснення управлінської діяльності керівник освітньої організації повинен володіти не тільки професіоналізмом діяльності, а й професіоналізмом особистості. Розкрийте сутність даного підходу. 2. Які основні завдання передбачає вирішення організаційно-управлінський компонент власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. 3. Визначте та розкрийте зміст основних складових організаційно-управлінського компоненту власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. Ваші відповіді: 1. 2. 3. --Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 09:10, 7 вересня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 2 «Зміст і структура психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівника" та дати відповіді на питання: 1. Що таке психологічна готовність 2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності 3. Які чинники впливають на психологічну готовність
Ваші відповіді:
--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:33, 26 червня 2015 (EEST)
