Відмінності між версіями «Психологія Усікова Л.В.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				|  (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |  (→Інтерактивні практичні заняття) | ||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
| ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
| − | + | Доброго дня! Сьогодні обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання: | |
| + | 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні,  спілкуванні хлопців та дівчат?--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 11:55, 22 січня 2015 (EET) | ||
| ==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Версія за 12:59, 22 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Сьогодні обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання: 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні, спілкуванні хлопців та дівчат?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:55, 22 січня 2015 (EET)
