Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Назарчук О.А.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
| Рядок 4: | Рядок 4: | ||
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
| + | |||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET) | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
| + | Ваші відповіді: | ||
| + | # | ||
| + | # | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Версія за 11:17, 23 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:02, 19 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді: