Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Двоскін Л.Ю.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				|  (→Інтерактивні практичні заняття) |  (→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) | ||
| Рядок 23: | Рядок 23: | ||
| ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
| − | |||
| ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
Версія за 20:23, 27 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді:
