Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				|  (→Інтерактивні практичні заняття) | |||
| Рядок 3: | Рядок 3: | ||
| ---- | ---- | ||
| ====Інтерактивні практичні заняття==== | ====Інтерактивні практичні заняття==== | ||
| + | Доброго дня! Продовжуємо працювати. Якщо Ваші відповіді на попередні запитання будуть потребувати коментарів, то буду їх робити.  Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання. | ||
| + | 1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"? | ||
| + | 2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці? | ||
| + | 3. Назвіть види обдарованості. | ||
| + | 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діялбнеості? | ||
| + | |||
| ====Індивідуальні заняття==== | ====Індивідуальні заняття==== | ||
| ====Консультації==== | ====Консультації==== | ||
Версія за 11:42, 29 січня 2015
Зміст
Психологія
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Продовжуємо працювати. Якщо Ваші відповіді на попередні запитання будуть потребувати коментарів, то буду їх робити. Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання. 1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"? 2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці? 3. Назвіть види обдарованості. 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діялбнеості?
