Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Пимоненко Л.В.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 7: | Рядок 7: | ||
#Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.  | #Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.  | ||
| − | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:  | + | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:41, 28 квітня 2017 (EEST)  | 
----  | ----  | ||
Ваші відповіді:  | Ваші відповіді:  | ||
Версія за 11:40, 28 квітня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
 - Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:41, 28 квітня 2017 (EEST)
Ваші відповіді: