Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Чечель С.В.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				|  (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |  (→Інтерактивні практичні заняття) | ||
| Рядок 2: | Рядок 2: | ||
| ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
| + | Доброго дня, Сергій Валерійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. | ||
| + | Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
| + | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
| + | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
| + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 14:16, 19 січня 2015 (EET) | ||
| ==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Версія за 17:26, 19 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Сергій Валерійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 14:16, 19 січня 2015 (EET)
