|
|
| (не показано одну проміжну версію цього учасника) |
| Рядок 1: |
Рядок 1: |
| − | ==Соціально-гуманітарний кредитний модуль==
| |
| − | ====Інтерактивні практичні заняття====
| |
| − | Доброго дня, Тетяна Анатоліївна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
| |
| − | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
| |
| − | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
| |
| − | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:11, 19 січня 2015 (EET)
| |
| | | | |
| | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Нижегородцева Т.А.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== | | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Нижегородцева Т.А.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== |