Відмінності між версіями «Лише кургани-давніх скіфів слід»
 (→Склад проектної групи:)  | 
				 (→Мета проекту)  | 
				||
| Рядок 25: | Рядок 25: | ||
== Мета проекту  ==  | == Мета проекту  ==  | ||
| + | Відновлення  історичної та культурної спадщини (курганів і могильників, стоянок скіфських племен) на території Басівської сільської ради Роменського району Сумської області.  | ||
| + | Навчати веденню дослідницької роботи, журналістського дослідження, практичному застосуванню знань про художній опис, оповідання, легеди та прекази; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, навички спілкування з людьми, роботи в команді, уміння працювати з різними джерелами інформації, з фотоапаратом, комп’ютером, сайтами мережі Інтернет; виховувати почуття патріотизму, поваги до історіїї рідного краю  | ||
== Етапи роботи над проектом ==  | == Етапи роботи над проектом ==  | ||
Версія за 15:07, 18 травня 2015
Зміст
Назва проекту
“Лише кургани - давніх скіфів слід”.
Консультанти проекту
Болтрик Юрій Вікторович – кандидат історичних наук, старший науковий співробітник Національної Академії Наук України м. Київ, автор більше ніж ста наукових праць; Єсін Вадим Миколайович – науковий співробітник сектору охорони культурної спадщини та археології ДІКЗ “Посулля”.
Склад проектної групи:
Бойченко Василь ( 9 кл.) Холод Владислав ( 9 кл.) Герасименко Юлія ( 9 кл.) Матюшенко Інна ( 9 кл.) Терещенко Станіслав ( 9 кл.) Гумен Яна ( 9 кл.) Гумен Людмила ( 9 кл.) Невожай Людмила ( 9 кл.) Салогуб Евгенія ( 9 кл.) Шевченко Вікторія ( 8 кл.) Сердюк Вікторія ( 10 кл.) Нелин Інна ( 9 кл.)
Мета проекту
Відновлення історичної та культурної спадщини (курганів і могильників, стоянок скіфських племен) на території Басівської сільської ради Роменського району Сумської області. Навчати веденню дослідницької роботи, журналістського дослідження, практичному застосуванню знань про художній опис, оповідання, легеди та прекази; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, навички спілкування з людьми, роботи в команді, уміння працювати з різними джерелами інформації, з фотоапаратом, комп’ютером, сайтами мережі Інтернет; виховувати почуття патріотизму, поваги до історіїї рідного краю