Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Янченко І.В.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				|  (→Інтерактивні практичні заняття) |  (→Інтерактивні практичні заняття) | ||
| Рядок 2: | Рядок 2: | ||
| ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
| − | + | Доброго дня,  Інна В’ячеславівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | |
| − | + | ||
| + | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
| + | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
| + | |||
| + | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:30, 25 квітня 2016 (EEST) | ||
| + | ---- | ||
| + | Ваші відповіді: | ||
| + | # | ||
| + | # | ||
| ==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Версія за 10:34, 25 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Інна В’ячеславівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:30, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
