Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Кузнєцова Т.В.»
 (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| (не показані 11 проміжних версій 2 учасників) | |||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| + | Добрий день, шановні колеги! Вітаю з початком нового навчального року! Здоров'я, щастя, здійснення бажань, впевненості у своїх силах!  | ||
| + | Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:  | ||
| + | *У чому суть технологічності в освіті?  | ||
| − | + | Відповідь: суть технологічності освіти полягає в тому, що вчителю необхідно визначити методи і засоби досягнення мети, тобто організувати навчальний процес.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:29, 9 грудня 2015 (EET)  | |
| + | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 13:08, 2 вересня 2015 (EEST)  | ||
| + | Добрий день! Продовжуємо працювати.  Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:51, 9 вересня 2015 (EEST  | ||
| + | Відповідь. 1. Поява в освітніх закладах технічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів тощо.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:30, 9 грудня 2015 (EET)  | ||
| + | |||
| + | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
| + | Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете тему та завдання індивідуального заняття. --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:23, 11 вересня 2015 (EEST)  | ||
| + | Відповідь  | ||
| + | Технологія є більш ефективним засобом освіти розвитку і виховання ніж методика тому, що технологія планує навчальний процес на кінцевий результат--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:25, 9 грудня 2015 (EET).  | ||
==== Консультації ====  | ==== Консультації ====  | ||
| − | + | Тема консультації: "Особливості впровадження педагогічних технологій у навчальнл-виховний процес ЗНЗ"--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:07, 20 жовтня 2015 (EEST)  | |
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====  | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====  | ||
| Рядок 14: | Рядок 25: | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====  | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ====  | ||
| + | Дайте відповідь  на тестові питання:  | ||
| + | |||
| + | 1.	Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :  | ||
| + | *а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;  | ||
| + | *б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;  | ||
| + | *в) організації індивідуального навчання;  | ||
| + | *г) всі відповіді правильні;  | ||
| + | *д) правильна відповідь відсутня.  | ||
| + | Відповідь: г  | ||
| + | |||
| + | 2.Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):  | ||
| + | *а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;   | ||
| + | *б) ініціативність та активність;  | ||
| + | *в) високі пізнавальні мотиви;  | ||
| + | *г) уміння планувати й організовувати діяльність;  | ||
| + | *д) критичне мислення  | ||
| + | Відповідь: а  | ||
| + | |||
| + | 3.Педагогічна технологія – це:  | ||
| + | *а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;  | ||
| + | *б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;  | ||
| + | *в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;  | ||
| + | *г) всі відповіді правильні;  | ||
| + | *д) правильна відповідь відсутня.  | ||
| + | Відповідь: в  | ||
| + | |||
| + | 4.Інноваційний процес в освіті характеризується як:  | ||
| + | *а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;  | ||
| + | *б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;  | ||
| + | *в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;  | ||
| + | *г) усі відповіді вірні.  | ||
| + | Відповідь:г  | ||
| + | |||
| + | 5.Інтерактивними методами навчання є:  | ||
| + | *а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;  | ||
| + | *б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;  | ||
| + | *в) самостійна робота учня;  | ||
| + | *г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;  | ||
| + | *д) всі відповіді правильні.  | ||
| + | Відповідь:г  | ||
| + | |||
| + | 6.Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:  | ||
| + | *а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;  | ||
| + | *б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;  | ||
| + | *в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;  | ||
| + | *г) всі відповіді правильні;  | ||
| + | *д) правильна відповідь відсутня.  | ||
| + | Відповідь:а  | ||
| + | |||
| + | 7.Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):  | ||
| + | *а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;  | ||
| + | *б) зацікавлення процесом навчання;  | ||
| + | *в) включення учнів у творчу діяльність;  | ||
| + | *г) постановка проблемної задачі;  | ||
| + | *д) пред‘явлення дидактичних вимог;   | ||
| + | Відповідь:д  | ||
| + | |||
| + | 8.У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:  | ||
| + | *а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;  | ||
| + | *б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;  | ||
| + | *в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;  | ||
| + | *г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь  | ||
| + | *д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.  | ||
| + | Відповідь:в--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:19, 9 грудня 2015 (EET)  | ||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 14:21, 26 листопада 2015 (EET)  | ||
Поточна версія на 13:34, 9 грудня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день, шановні колеги! Вітаю з початком нового навчального року! Здоров'я, щастя, здійснення бажань, впевненості у своїх силах!
Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
 
Відповідь: суть технологічності освіти полягає в тому, що вчителю необхідно визначити методи і засоби досягнення мети, тобто організувати навчальний процес.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:29, 9 грудня 2015 (EET) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:08, 2 вересня 2015 (EEST)
Добрий день! Продовжуємо працювати.  Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:51, 9 вересня 2015 (EEST
Відповідь. 1. Поява в освітніх закладах технічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів тощо.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:30, 9 грудня 2015 (EET)
Індивідуальні заняття
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете тему та завдання індивідуального заняття. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:23, 11 вересня 2015 (EEST) Відповідь Технологія є більш ефективним засобом освіти розвитку і виховання ніж методика тому, що технологія планує навчальний процес на кінцевий результат--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:25, 9 грудня 2015 (EET).
Консультації
Тема консультації: "Особливості впровадження педагогічних технологій у навчальнл-виховний процес ЗНЗ"--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:07, 20 жовтня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Проведення та перевірка модульного контролю
Дайте відповідь на тестові питання:
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :
- а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
 - б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
 - в) організації індивідуального навчання;
 - г) всі відповіді правильні;
 - д) правильна відповідь відсутня.
 
Відповідь: г
2.Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
- а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;
 - б) ініціативність та активність;
 - в) високі пізнавальні мотиви;
 - г) уміння планувати й організовувати діяльність;
 - д) критичне мислення
 
Відповідь: а
3.Педагогічна технологія – це:
- а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
 - б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
 - в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
 - г) всі відповіді правильні;
 - д) правильна відповідь відсутня.
 
Відповідь: в
4.Інноваційний процес в освіті характеризується як:
- а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
 - б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
 - в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
 - г) усі відповіді вірні.
 
Відповідь:г
5.Інтерактивними методами навчання є:
- а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
 - б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
 - в) самостійна робота учня;
 - г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
 - д) всі відповіді правильні.
 
Відповідь:г
6.Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:
- а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
 - б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
 - в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
 - г) всі відповіді правильні;
 - д) правильна відповідь відсутня.
 
Відповідь:а
7.Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):
- а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
 - б) зацікавлення процесом навчання;
 - в) включення учнів у творчу діяльність;
 - г) постановка проблемної задачі;
 - д) пред‘явлення дидактичних вимог;
 
Відповідь:д
8.У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:
- а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
 - б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
 - в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
 - г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
 - д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
 
Відповідь:в--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:19, 9 грудня 2015 (EET)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:21, 26 листопада 2015 (EET)