Відмінності між версіями «ІКТ в управлінській діяльності Швайко М.М»
 (→Індивідуальні заняття)  | 
				 (→Індивідуальні заняття)  | 
				||
| Рядок 37: | Рядок 37: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:38, 18 вересня 2015 (EEST)  | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:38, 18 вересня 2015 (EEST)  | ||
| + | |||
| + | ----  | ||
| + | |||
| + | '''№2.'''  | ||
| + | Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів '''Cross'''.  | ||
| + | Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.  | ||
| + | #Відкрийте [http://cross.highcat.org/ru_RU/  ресурс '''Cross'''] у новій вкладці вашого браузера.  | ||
| + | #Ознайомтеся з [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNTjR3cU1iSjc0Mlk/view?usp=sharing інструкцією по роботі з даним сервісом].  | ||
| + | #Перегляньте [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNbUtfMjN1dEN1QVE/view?usp=sharing приклад створеного кросворду].  | ||
| + | #Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.  | ||
| + | #Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)  | ||
| + | #Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xxnm2tIl1LwADAp_rlPqfdfKgFy4g8o7hsg85DPdTks/edit#gid=0 таблиці індивідуального заняття].  | ||
| + | '''''Вітаємо! Завдання виконано.'''''  | ||
==== Консультації ====  | ==== Консультації ====  | ||
Версія за 23:22, 26 жовтня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Чи можливе спілкування на сторінках? Якщо так - як це відбувається?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:55, 11 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Чим відрізняється наповнена вікі-сторінка від створеної?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:32, 17 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
 - Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
 - У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
 - Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
 - Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
 - Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
 
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:38, 18 вересня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:38, 18 вересня 2015 (EEST)
№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
- Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
 - Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
 - Перегляньте приклад створеного кросворду.
 - Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
 - Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
 - Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.
 
Вітаємо! Завдання виконано.
Консультації
Доброго дня, Шановна Марія Миколаївна. Якщо у Вас виникають питання з виконання проекту чи стосовно відповідей у технічному напрямку - звертайтеся, із задоволенням допоможемо.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:23, 16 жовтня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання "Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?".
Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти та у розділі ІКТ в управлінській діяльності ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під вільним номером свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:35, 1 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:05, 1 жовтня 2015 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги. Настав час підводити підсумки нашої з вами роботи. Ваша задача перейти за посиланнямПроведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитати анотацію та дати відповіді на запропоновані питання, натиснути кнопку "Надіслати" - і все. Бажаємо успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:16, 7 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:08, 7 жовтня 2015 (EEST)