Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Глушенко П.О.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 12: | Рядок 12: | ||
#  | #  | ||
----  | ----  | ||
| − | Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aQUNpMUVaWHVZT0U/view?usp=sharing Специфіка методики викладання історії].  | + | Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання [https://drive.google.com/file/d/0B6Kt7DUcL31aQUNpMUVaWHVZT0U/view?usp=sharing Тема 2. Специфіка методики викладання історії].  | 
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:  | Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:  | ||
Версія за 10:24, 7 березня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас! Шановні колеги, сьогодні працюємо над темою "Нормативно-правове забезпечення". Прошу зайти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін
 - Дайте визначення поняття "Нормативна документація ЗНЗ"
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:49, 2 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Зміст навчання історії в школі це...
 - Проаналізуйте чинники, які впливають на формування змісту історичної освіти.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:20, 7 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді: