Відмінності між версіями «Психологія Лаврик О.Г.»
 (→Індивідуальні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 9: | Рядок 9: | ||
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.  | Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.  | ||
| − | *1.  | + | *1.*1. Яким є фізичний розвиток учня?   | 
| − | *2.  | + | *2.Як проявив себе під час навчання?   | 
| − | *3.  | + | *3.Як відноситься до навчання?   | 
| − | *4.  | + | *4.До чого виявляє особливу цікавість?   | 
| − | *5.  | + | *5.Як уміє реалізовувати свої можливості?   | 
| − | *6.  | + | *6. Які має громадські доручення, як їх виконує?  | 
| − | *7.  | + | *7. Яким є позашкільне життя учня?  | 
| − | *8.  | + | *8. Яким є ставлення дитини до себе?  | 
| − | *9.  | + | *9. Якими є відносини в колективі?  | 
| − | *10.  | + | *10.Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини.  | 
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)  | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)  | ||
Версія за 07:59, 18 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Виконайте 2 практичні роботи.
Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
- 1.*1. Яким є фізичний розвиток учня?
 - 2.Як проявив себе під час навчання?
 - 3.Як відноситься до навчання?
 - 4.До чого виявляє особливу цікавість?
 - 5.Як уміє реалізовувати свої можливості?
 - 6. Які має громадські доручення, як їх виконує?
 - 7. Яким є позашкільне життя учня?
 - 8. Яким є ставлення дитини до себе?
 - 9. Якими є відносини в колективі?
 - 10.Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини.
 
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
- 1.
 - 2.
 - 3.
 - 4.
 - 5.
 - 6.
 
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Вітаю!
Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."
Обговоримо наступні проблемні питання:
Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?
Ваша відповідь:
Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.
Ваша відповідь:
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)