Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Сіробаба О.В.»
| Рядок 11: | Рядок 11: | ||
''Ваша відповідь:''  | ''Ваша відповідь:''  | ||
| − | #  | + | # Так можна.Формування структури документу  | 
| + | |||
| + | В режимі редагування вікі-сторінка має інструменти для форматування тексту, роботи із внутрішніми та зовнішніми посиланнями, додавання елементів та підписом користувача. (Рис.14)  | ||
| + | |||
| + | Рис.14. Інструменти для роботи з вікі-сторінкою в режимі редагування  | ||
| + | |||
| + | Для створення структури документа оформіть назви заголовків/підзаголовків знаками «=».(Рис.15).  | ||
| + | Назви розділів, підрозділів розташовуються з нового рядка.  | ||
| + | Якщо стаття містить більше ніж 3 розділи, то на початку сторінки в автоматичному режимі формується Зміст статті (перераховуються назви розділів та створюються посилання на них).  | ||
| + | |||
| + | Рис.15. Оформлення розділів на вікі-сторінці  | ||
| + | |||
| + | Створення таблиць на вікі-сторінках  | ||
| + | |||
| + | Таблиця в Вікі-стилі розпочинається з відкриваючої фігурної дужки за якою йде вертикальна риска {|, закінчується вертикальною рискою за якою йде закриваюча фігурна дужка |}. Кожна комірка рядка розпочинається з вертикальної риски, після якої пишеться зміст .  | ||
| + | Наприклад, для створення таблиці в один рядок необхідно ввести наступний текст:  | ||
| + | {|  | ||
| + | |зміст комірки 1  | ||
| + | |зміст комірки 2  | ||
| + | |зміст комірки 3  | ||
| + | ....   | ||
| + | |}  | ||
| + | На сторінці статті це буде виглядати наступним чином:  | ||
| + | зміст комірки 1 зміст комірки 2 зміст комірки 3 ....  | ||
| + | Для створення наступних рядків після вертикальної риски ставиться штрих «-».  | ||
| + | Приклад створення таблиці на два рядки та три стовпчики.  | ||
| + | {|  | ||
| + | | зміст комірки 1,1  | ||
| + | | зміст комірки 2,1  | ||
| + | | зміст комірки 3,1  | ||
| + | |-  | ||
| + | | зміст комірки 1,2  | ||
| + | | зміст комірки 2,2  | ||
| + | | зміст комірки 3,2  | ||
| + | |}  | ||
| + | На сторінці статті це буде виглядати наступним чином(Рис.16):  | ||
| + | |||
| + | Рис.16. Вигляд таблиці на 2рядки та 3 стовпчики  | ||
| + | Для встановлення рамок відразу після {| через проміжок вказується атрибут border=n, де n – товщина лінії. Для останньої таблиці рамку можна створити наступним чином:  | ||
| + | {| border=1  | ||
| + | |зміст комірки 1,1  | ||
| + | |зміст комірки 2,1  | ||
| + | |зміст комірки 3,1  | ||
| + | |-  | ||
| + | |зміст комірки 1,2  | ||
| + | |зміст комірки 2,2  | ||
| + | |зміст комірки 3,2  | ||
| + | |}  | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
#  | #  | ||
Версія за 23:05, 13 червня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте навчальний матеріал "Мережеві проекти. Сервіси WEB 2.0" та дайте відповіді на запитання:
- Чи можна відформатувати текст за потребою на сторінках? Як це зробити?
 - Чи можливе спілкування на сторінках? Якщо так - як це відбувається?
 
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:51, 9 березня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:
- Так можна.Формування структури документу
 
В режимі редагування вікі-сторінка має інструменти для форматування тексту, роботи із внутрішніми та зовнішніми посиланнями, додавання елементів та підписом користувача. (Рис.14)
Рис.14. Інструменти для роботи з вікі-сторінкою в режимі редагування
Для створення структури документа оформіть назви заголовків/підзаголовків знаками «=».(Рис.15). Назви розділів, підрозділів розташовуються з нового рядка. Якщо стаття містить більше ніж 3 розділи, то на початку сторінки в автоматичному режимі формується Зміст статті (перераховуються назви розділів та створюються посилання на них).
Рис.15. Оформлення розділів на вікі-сторінці
Створення таблиць на вікі-сторінках
Таблиця в Вікі-стилі розпочинається з відкриваючої фігурної дужки за якою йде вертикальна риска {|, закінчується вертикальною рискою за якою йде закриваюча фігурна дужка |}. Кожна комірка рядка розпочинається з вертикальної риски, після якої пишеться зміст . Наприклад, для створення таблиці в один рядок необхідно ввести наступний текст:
| зміст комірки 1 | зміст комірки 2 | зміст комірки 3
 ....  | 
На сторінці статті це буде виглядати наступним чином: зміст комірки 1 зміст комірки 2 зміст комірки 3 .... Для створення наступних рядків після вертикальної риски ставиться штрих «-». Приклад створення таблиці на два рядки та три стовпчики.
| зміст комірки 1,1 | зміст комірки 2,1 | зміст комірки 3,1 | 
| зміст комірки 1,2 | зміст комірки 2,2 | зміст комірки 3,2 | 
На сторінці статті це буде виглядати наступним чином(Рис.16):
Рис.16. Вигляд таблиці на 2рядки та 3 стовпчики Для встановлення рамок відразу після {| через проміжок вказується атрибут border=n, де n – товщина лінії. Для останньої таблиці рамку можна створити наступним чином:
| зміст комірки 1,1 | зміст комірки 2,1 | зміст комірки 3,1 | 
| зміст комірки 1,2 | зміст комірки 2,2 | зміст комірки 3,2 | 
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
 - Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
 - У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1, уважно прочитавши анотацію до завдання.
 - Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
 - Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
 - Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
 
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 11 квітня 2016 (EEST)
№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
- Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
 - Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
 - Перегляньте приклад створеного кросворду.
 - Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
 - Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
 - Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.
 
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 11 травня 2016 (EEST)
Консультації
Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:52, 28 квітня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:56, 11 квітня 2016 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня. Прошу перейти за посиланням Проведення та перевірка модульного контролюта дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 21 квітня 2016 (EEST)