Відмінності між версіями «Психологія Підлісна Ю.Г.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| − | + | Доброго дня! Сьогодні обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання:  | |
| + | 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні,  спілкуванні хлопців та дівчат?--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 11:58, 22 січня 2015 (EET)  | ||
==== Індивідуальні заняття ====  | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
Версія за 13:02, 22 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Сьогодні обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання: 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні, спілкуванні хлопців та дівчат?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:58, 22 січня 2015 (EET)