Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Коваленко Л.М»
 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 22: | Рядок 22: | ||
#Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.  | #Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.  | ||
| − | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 12:  | + | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 12:45, 4 травня 2017 (EEST)  | 
----  | ----  | ||
Ваші відповіді:  | Ваші відповіді:  | ||
Версія за 12:46, 4 травня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
 - Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:16, 28 квітня 2017 (EEST)
Ваші відповіді:
1.Нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ складають:шкільні навчальні плани,програми,методичні посібники,постанови Кабінету Міністрів України,накази,листи,інструктивно-методичні матеріали,положення,методичні рекомендації до викладання предметів,національна доктрина розвитку освіти,державні стандарти.
2.До основних компонентів змісту освіти належить(за І.Лерненом)1)досвід пізнавальної діяльності,що відображений у знаннях про природу,суспільство,техніку,мислення і способи діяльності;2)досвід здійснення відомих способів діяльності,які втілюють разом із знаннями в уміння і навички;3)досвід творчої,пошуковоє діяльності по вирішенню нових проблем(втілення раніше засвоєних знань в практику). Головним є також фундаменталізація,науковість,системність знань,їх ціннісність для соціального становлення людини,гуманізація і демократизація шкільної освіти,ідеї політкультурності,взаємоповаги між націями і народами,доступність,науковість,наступність,диференціація,індивідуалізація,практичне значення.--Коваленко Любов Миколаївна (обговорення) 22:29, 29 квітня 2017 (EEST)
Доброго дня, Любов Миколаївна. Дякую вам за вчасні відповіді. Сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Зміст навчання історії в школі це...
 - Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.
 
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:45, 4 травня 2017 (EEST)
Ваші відповіді: