Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Діхнич А.М.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ==== Інтерактивні практичні заняття ====  | ||
| − | Доброго дня, ! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:  | + | Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:  | 
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | ||
Версія за 14:54, 24 березня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
Ваші відповіді: