Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Сіліверстова О.О.»
 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 8: | Рядок 8: | ||
----  | ----  | ||
Ваші відповіді:  | Ваші відповіді:  | ||
| − | #  | + | #Бо сучасна філософія освіти орієнтує не на вивчення “основ наук”, що було притаманно класичній педагогіці, а на оволодіння різними способами діяльності, що відкриває можливості для реалізації внутрішніх ресурсів особистості. Тільки у такому тлумаченні освіта сприятиме розвитку творчого стратегічного мислення, свободи і відповідальності людини, а не змушуватиме оволодіти певним набором знань, навичок і вмінь.  | 
| − | #  | + | #Завдання філософії освіти:  | 
| + | •	аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти;  | ||
| + | •	вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів --структуризації педагогічного знання.  | ||
| + | Завдання соціології освіти:  | ||
| + | •	вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини;  | ||
| + | •	оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості;  | ||
| + | •	аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності;  | ||
| + | •	виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу;  | ||
| + | •	визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.  | ||
| + | --[[Користувач:Сіліверстова Олена Олексіївна|Сіліверстова Олена Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Сіліверстова Олена Олексіївна|обговорення]]) 23:15, 28 березня 2015 (EET)  | ||
==== Індивідуальні заняття ====  | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
Версія за 00:19, 29 березня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
Ваші відповіді:
- Бо сучасна філософія освіти орієнтує не на вивчення “основ наук”, що було притаманно класичній педагогіці, а на оволодіння різними способами діяльності, що відкриває можливості для реалізації внутрішніх ресурсів особистості. Тільки у такому тлумаченні освіта сприятиме розвитку творчого стратегічного мислення, свободи і відповідальності людини, а не змушуватиме оволодіти певним набором знань, навичок і вмінь.
 - Завдання філософії освіти:
 
• аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; • вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів --структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: • вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; • оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; • аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; • виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; • визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів. --Сіліверстова Олена Олексіївна (обговорення) 23:15, 28 березня 2015 (EET)