Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»
 (→Індивідуальні заняття)  | 
				|||
| Рядок 14: | Рядок 14: | ||
*Завдвння № 2.  Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?  | *Завдвння № 2.  Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?  | ||
# Інноваційна діяльність - це діяльність спрямована на використання і комерціалізацію результатів наукових досліджень та розробок.  | # Інноваційна діяльність - це діяльність спрямована на використання і комерціалізацію результатів наукових досліджень та розробок.  | ||
| − |    Інноваційна освіта - це нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового, нові форми і методи навчання.  | + | |
| − |    Інноваційне навчання - альтернатива традиційному навчанню, спрямоване на розвиток здібностей учнів до спільної діяльності в нових            ситуаціях.  | + | Інноваційна освіта - це нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового, нові форми і методи навчання.  | 
| − |    Інноваційний процес - це процес перетворення наукового знання в інновацію, яка задовольняє нові суспільні потреби, послідовний ланцюг дій, що охоплює всі стадії новизни, та її практичного використання.  | + | |
| − |    Інноваційна особистість - система мотивів, знань, умінь. навичок особистістних навичок педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.  | + | Інноваційне навчання - альтернатива традиційному навчанню, спрямоване на розвиток здібностей учнів до спільної діяльності в нових            ситуаціях.  | 
| + | |||
| + | Інноваційний процес - це процес перетворення наукового знання в інновацію, яка задовольняє нові суспільні потреби, послідовний ланцюг дій, що охоплює всі стадії новизни, та її практичного використання.  | ||
| + | |||
| + | Інноваційна особистість - система мотивів, знань, умінь. навичок особистістних навичок педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.  | ||
| + | |||
2. Педагогічна технологія в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання.--[[Користувач:Шутенко Тамара Григорівна|Шутенко Тамара Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Шутенко Тамара Григорівна|обговорення]]) 22:26, 11 квітня 2015 (EEST)  | 2. Педагогічна технологія в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання.--[[Користувач:Шутенко Тамара Григорівна|Шутенко Тамара Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Шутенко Тамара Григорівна|обговорення]]) 22:26, 11 квітня 2015 (EEST)  | ||
Версія за 22:32, 11 квітня 2015
Зміст
Педагогічна інноватика
Інтерактивні практичні заняття
Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:
- 1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
 - 2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
 
- Завдання № 1. З наведеного теоретичного матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте їх.
 - Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
 
- Інноваційна діяльність - це діяльність спрямована на використання і комерціалізацію результатів наукових досліджень та розробок.
 
Інноваційна освіта - це нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового, нові форми і методи навчання.
Інноваційне навчання - альтернатива традиційному навчанню, спрямоване на розвиток здібностей учнів до спільної діяльності в нових ситуаціях.
Інноваційний процес - це процес перетворення наукового знання в інновацію, яка задовольняє нові суспільні потреби, послідовний ланцюг дій, що охоплює всі стадії новизни, та її практичного використання.
Інноваційна особистість - система мотивів, знань, умінь. навичок особистістних навичок педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.
2. Педагогічна технологія в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання.--Шутенко Тамара Григорівна (обговорення) 22:26, 11 квітня 2015 (EEST)
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь, що буду корисною.