Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Голуб Л.М.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				|  (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |  (→Інтерактивні практичні заняття) | ||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
| ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
| + | Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: '''"Методика роботи з історичними джерелами"'''.  За цим посиланням знаходиться [http://www.novadoba.org.ua/ukr/node/67 Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"] | ||
| + | [http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/37985/ Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань] | ||
| + | |||
| + | [http://bukvar.su/pedagogika/104430-Organizaciya-raboty-s-istoricheskimi-istochnikami-na-urokah-istorii.html Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії] | ||
| + | |||
| + | [http://intkonf.org/sokur-la-do-pitannya-vikoristannya-dokumentiv-na-urokah-istoriyi/ Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ] | ||
| + | |||
| + | Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання: | ||
| + | |||
| + | *'''Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?''' | ||
| + | |||
| + | *'''У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?''' | ||
| + | |||
| + | Дякую за співпрацю! З повагою --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 15:08, 20 квітня 2016 (EEST) | ||
| ==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Версія за 15:12, 20 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Ознайомившись із матеріалами, дайте відповіді на такі питання:
- Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
- У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю! З повагою --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 15:08, 20 квітня 2016 (EEST)
