Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Кузнєцова Т.В.»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				||
| Рядок 8: | Рядок 8: | ||
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.  | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.  | ||
| − | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]])   | + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:16, 12 червня 2015 (EEST)  | 
----  | ----  | ||
Ваші відповіді:  | Ваші відповіді:  | ||
Версія за 22:20, 12 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Тетяна Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 - Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:16, 12 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: